قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ

فروشگاه اینترنتی گوشی های سامسونگ

قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ

فروشگاه اینترنتی گوشی های سامسونگ

  • ۰
  • ۰

نسخه 2016 و جدید تبلت‌های سامسونگ Galaxy Tab A برخلاف نسخه 2015، در اندازه 7 اینچی نیز طراحی شده و با شماره محصول SM-T280 برای نسخه وای‌فای و SM-T285 برای نسخه 4G ساپورت عرضه می‌شود. از لحاظ مشخصات فنی می‌توان این تبلت را در دسته محصولات اقتصادی سامسونگ رده‌بندی کرد. جنس بدنه از پلاستیک بوده و ضخامت دستگاه برابر با 8.7 میلی‌متر می‌باشد. سامسونگ از پنل IPS برای این صفحه 7 اینچی استفاده کرده که با رزولوشن 1280×800 می‌تواند کیفیت مناسبی برای نمایش تصاویر ارایه کند. با توجه به تراکم پیکسلی 216ppi این صفحه، می‌توان این محصول را برای کاربرانی که به دنبال خرید تبلتی برای وبگردی و مطالعه هستند پیشنهاد داد.

تراشه اگزینوس 3475 همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سامسونگ برای محصولات نه چندان گران‌قیمتش بوده و در این محصول نیز از همین گزینه استفاده کرده است. این تراشه دارای چهار هسته Cortex-A7 با کلاک 1.3GHz (کلاک هسته‌های افزایش یافته) و پردازنده گرافیکی مالی T720MP1 می‌باشد که با دارا بودن 1.5 گیگابایت حافظه رم، می‌تواند به راحتی از پس کاربری‌های روزمره و پردازش‌های نه چندان سنگین بربیاید. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این تبلت برابر با 8 گیگابایت است که مطمئنا فضای چندان کافی نمی‌باشد و برای استفاده راحت‌تر از تبلت، نصب کارت microSD ضروری به نظر می‌رسد.

برای دوربین اصلی از سنسور 5MP – با فیلم‌بردرای HD – و برای دوربین جلویی از سنسور 2MP استفاده شده است. ظرفیت باتری این دستگاه برابر با 4,000mAh بوده و دارای طول عمر 100 ساعته در حالت پخش موزیک می‌باشد. سنسور شتاب‌سنج، وای‌فای b/g/n و پشتیبانی از باندهای LTE کت 4 (در نسخه 4G) از دیگر مشخصات این تبلت 7 اینچی سامسونگ می‌باشند.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A مدل 2016

قیمت خرید تبلت سامسونگ

قیمت خرید تبلت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی