قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ

فروشگاه اینترنتی گوشی های سامسونگ

قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ

فروشگاه اینترنتی گوشی های سامسونگ

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوشی Samsung Galaxy J3 را می‌توان پنجمین محصول از خانواده گلکسی جِی سامسونگ نامید. بعد از معرفی و عرضه گلکسی اقتصادی J1 و سپس دو گوشی میان‌رده J5 و J7، سامسونگ گوشی J2 را معرفی کرد که از لحاظ فنی کمی بهتر از گلکسی J1 بود. حال با نزدیک شدن یک ساله شدن گوشی‌های گلکسی جِی، سامسونگ محصول جدید J3 را معرفی کرده که مشخصات به مراتب بهتری نسبت به گوشی‌های اقتصادی دیگر دارد. از لحاظ طراحی تغییر چندانی نسبت به J2 را شاهد نیستیم. تنها تغییر قابل ذکر، کمتر شدن ضخامت دستگاه (7.9 میلی‌متر) است. صفحه نمایش 5 اینچی از نوع superAMOLED با رزولوشن HD، کیفیت تصویر مناسبی ارایه می‌کند. قدرت پردازشی دستگاه نیز توسط چیپست Spreadtrum SC8830 تامین می‌شد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 مدل 3G

خرید گوشی موبایل سامسونگ

  • تبلت فون
  • ۰
  • ۰

برخی از علاقه‌مندان به خرید گوشی‌های هوشمند به دنبال محصولی با صفحه نمایش نه چندان بزرگ هستند. مدتی است که کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند علاقه چندانی به تولید گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش کوچک از خود نشان نمی‌دهند. در این میان، گوشی Samsung Galaxy J1 Mini از معدود گوشی‌های ارزان قیمتی می‌باشد که دارای صفحه‌نمایش 4 اینچی می‌باشد و می‌تواند گزینه مناسبی برای این دسته از کاربران باشد. طراحی این گوشی تفاوت چندانی با نسخه پایه Galaxy J1 ندارد. جنس بدنه از پلاستیک بوده و ضخامت آن برابر با 10.8 میلی‌متر است. صفحه نمایش نیز با دارا بودن رزولوشن 800×480، کیفیت نمایش تصویر استانداردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

عملیات پردازشی گوشی گلکسی جِی وان مینی بر عهده پردازنده چهار هسته‌ای با کلاک 1.5GHz است که در ترکیب با حافظه رم 768MB می‌تواند در حد معقولی از عهده پردازش‌های روزمره بربیاید. 8 گیگابایت نیز ظرفیت حافظه داخلی دستگاه است که می‌توان با نصب کارت‌های microSD تا 128GB این فضا را ارتقا داد.

قیمت خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 1 مینی نسخه 3G

قیمت خرید گوشی موبایل سامسونگ

  • تبلت فون